Tuesday, March 25, 2008

Så vad var problemet?

Jag och Per beställde fler kanaler till lägenheten för en vecka sedan. Comhem. Vi fick uppfattningen att vi man inte behövde någon Digital-TV-box eftersom vi bor i ett Comhem-hus. Några dagar senare fick vi ett brev med ett digital-TV-kort i. Efter att jag ringt och frågat vad jag ska med det till - Lås bara upp kanalerna för i *pip*! - så stod det klart att vi var tvugna att ha en box. Skit!

Idag ringde jag och skulle avbeställa.

"Du vill inte ha det analoga paketet då? Du få ju dessutom telefonpaketet gratis och en gratis telefon. Funkar direkt!" - Klappat och klart! Tack fröken!

Tanken var egentligen att jag skulle ha lagt upp en bild på mina nya glasögon idag. Problemet var bara att jag själv inte var så snygg idag, och lite av grejen är väl hur jag ser ut i dem. Det får bli en annan gång. Kanske till helgen.

No comments: