Sunday, March 2, 2008

Rebuild all

Det kommer en tid i ens liv när man känner att man inte kan hålla på hur som helst. Gör om, gör rätt är ett välkänt uttryck. Det mesta jag gör är långt ifrån rätt, men att ha en blogg som bara handlar om mat när jag knappt är motiverad att laga mat alls är knappast rätt. Därför har jag nu omstrukturerat bloggen. Den kommer att handla om vad helst jag finner passande. Ibland kan det säkert vara mat men inte alltid.

Med tiden så hoppas jag göra bloggen lite snyggare än vad den är nu också, men för tillfället så helgar den medlen.

Detta är ett steg i en annan riktning, men det är precis det bloggen handlar om. Vi vandrar alla den gröna milen, jag hoppas bara att jag kan fylla min prommenad med så mycket meningsfullt som möjligt.

"happiness is not real unless shared" - Into the Wild

5 comments:

Unknown said...

Fint! Jag kommer följa! Bra film, by the way.

Jonas said...

Jag håller med Magnus, kör hårt!

Anonymous said...

Kul kul, ska bli skoj att följa livet i Stockholm!

Mattias said...

Man tackar för uppslutningen. Per, som sitter direkt i skottlinjen lär ju få ett och annat citat här med tiden också.

Anonymous said...

Yey, vad roligt att du bloggar igen. Att öppna upp för alla typer av inlägg utesluter ju inte att vissa handlar om mat när så faller dig in.