Friday, November 21, 2008

Dagens tips: Sufjan Stevens

Jag och Tobias har en lista på Spotify som vi kallar för dagens låt. Kort och gott så turas vi om att lägga en låt där varje vardag, vilket funkar ganska bra. Dels så är det skönt att ha något att vänta på, dessutom så är det ett sätt dela med sig av något som känns bra just nu eller bara beskriver dagen.


Igår lade Tobias till "The Transfiguration" med Sufjan Stevens. Jag har hört Sufjan förut men det fick en nytändning nu. Riktigt skön musik. Det finns lite smakprov på hans Last.fm-sida (länk).

Värt att slänga ett öra på tycker jag. Tack Tobias!

4 comments:

Unknown said...

Spotify verkar cool, men jag vill testa det innan jag blir prenumerant. Kommer de släppa det fritt eller måste man ha invite?

Andersson said...

Våga lägg upp Spotifylänken!

Petter Falk said...

Matt. 17:1-8

Sakira said...

Wow thats extremely wonderful I actually have detected a brand new app hacked spotify premium apk this app is nice and that i have started gazing it.Thanks for the assistance and suggesting the matter i'll travel with it.Keep publication and writing new article.